JAK NIE DAĆ SIĘ ZMANIPULOWAĆ KLIENTOWI? – CZYLI ASERTYWNY HANDLOWIEC

Program szkolenia

Dlaczego klienci zachowują się nieznośnie?

  • Gry handlowe – gry klienckie. Psychologiczne podłoże „złych” zachowań klientów.

Asertywność – narzędzie skuteczne w radzeniu sobie z klientami.

  • 4 style zachowania w relacjach międzyludzkich: pasywna, agresywna, manipulująca, asertywna.

Asertywne przyjmowanie krytyki

  • prezentacja asertywnego modelu przyjmowania krytyki
  • ćwiczenie umiejętności zadawania pytań,
  • ćwiczenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej, oddzielania faktów od opinii,
  • ćwiczenie umiejętności stawiania granic, czyli jak się bronić w sytuacji ataku i zachowań agresywnych (werbalnych).

Asertywne stawianie granic.

  • co to są granice i dlaczego ich stawianie, zwłaszcza w sytuacji wywierania nacisku, agresji, ataku jest tak ważne?
  • model asertywnego stawiania granic.

Asertywna konfrontacja różnych punktów widzenia

  • rozpoznanie oraz identyfikacja sytuacji trudnych, w których dochodzi do konfrontacji różnych punktów widzenia
  • kto ma prawo do swoich przekonań? – najczęstsze błędy jakie popełniamy w sytuacji sporu,
  • asertywne założenia ułatwiające stosowanie modelu asertywnej konfrontacji przekonań, różnych punktów widzenia,
  • prezentacja modelu asertywnej konfrontacji przekonań.

Asertywne odmawianie

  • ćwiczenie umiejętności przeciwstawienia się manipulacji – presji, wywoływaniu poczucia winy, krzywdy,
  • prezentacja modelu asertywnej odmowy i technik ją wspierających

Asertywne przyjmowanie reklamacji.

  • asertywne przyjmowanie reklamacji uzasadnionej – model,
  • asertywne przyjmowanie reklamacji nieuzasadnionej – model.

Prowadzący szkolenie:

Kinga Truś – trener / konsultant psycholog społeczny, stały trener Agencji Rozwoju Innowacji SA, specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in. NLP), głównie z zakresie komunikacji, kreatywności, stresu, asertywności itp. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła dzięki współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi ośrodkami szkoleniowymi. Szkoliła min. Telefonię Lokalną Dialog, Cargill, Bank Pocztowy, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A., AUTOLIV POLAND Sp. z o.o., KolTram Sp. z o.o., Winuel SA, Mahle Krotoszyn SA , Centrum Badania Jakości Sp. z o.o. w Lubinie, JZO Sp. z o.o., Elektrownia RYBNIK SA, Pol-Motors Sp. z o.o., ELKOM SA w Opolu, KGHM Polska Miedź SA, EnergiaPro SA w Opolu, Legnicy, Wrocławiu i Jeleniej Górze, Max Elektronik w Zielonej Górze, Sygnity SA w Warszawie i in.

SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)

KATEGORIA:Szkolenia handlowe

KOSZT:1050 zł netto

TERMINY:

  • 2-3 października 2017 r.

LOKALIZACJA:
Sala dydaktyczna Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja,
ul. Krakowska 56-62;
50-425 Wrocław

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Uzupełnij formularz i zapisz się na szkolenie

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search