JAK RADZIĆ SOBIE Z OBIEKCJAMI I ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA?

Program szkolenia

BLOK I
Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem

  • prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
  • poznanie doświadczeń uczestników
  • gra sprzedażowa, film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia.
  • Mechanizm nastawienia na działanie z entuzjazmem. Teoria D. McGregora
  • Wzmocnienie swojego potencjału jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
  • Bariery w sprzedaży – jak działa nastawienie do produktu i obiekcji klienta?
  • Zwycięska umiejętność kluczem do wiary w siebie.

BLOK II Poradzić sobie z obiekcjami w dobrym stylu

  • test, diagnoza i analiza własnego stylu radzenia sobie z obiekcjami
  • dyskusja moderowana, określenie błędów i wzorcowych zachowań na przykładzie doświadczeń sprzedawców
  • określenie wzorowych zachowań na przykładzie case’ów:
  • Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
  • Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
  • Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
  • Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
  • Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy

BLOK III Obawy, obiekcje i opór czy trudny klient?

  • praca w grupach
  • dyskusja moderowana i ćwiczenia
  • opracowanie zachowań i wypowiedzi w rozmowie z klientem
  • scenki handlowe – trening
  • Określenie 5 rodzajów obaw klienta – z czego wynika obiekcja?
  • Diagnoza obiekcji i słabych punktów oferty
  • Radzenie sobie z obiekcjami – wysoka cena, brak czasu, konkurencja jest lepsza, ja już mam itd.
  • Poszukiwanie krytyki – zamiana krytyki na opinie.
  • Technika zamglenia w przypadku słabości oferty
  • Technika uprzedzania krytyki i inne.
  • Typologia klienta w kontekście trudnych sytuacji.

Metody prowadzenia szkoleń:

Podczas szkolenia stosujemy autorskie aktywne metody szkoleniowe, m.in.:

  • Mini-wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych.
  • Moderowane dyskusje grupowe.
  • Case study.
  • Analiza realnych sytuacjach zaczerpniętych z życia, dzięki czemu uczestnicy uzyskają praktyczne wskazówki do wykorzystania „od ręki”.
  • Symulacje realnych sytuacji – ćwiczenia praktyczne.

Prowadzący szkolenie:

Marek Pietkiewicz – jest trenerem z zakresu zarządzania dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi – zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej. Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.

SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)

KATEGORIA:Szkolenia handlowe

KOSZT:1050 zł netto

TERMINY:

  • 3-4 kwietnia 2017 r.
  • 21-22 września 2017 r.

LOKALIZACJA:
Sala dydaktyczna Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja,
ul. Krakowska 56-62;
50-425 Wrocław

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Uzupełnij formularz i zapisz się na szkolenie

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search