PROFESJONALNY MENEDŻER SPRZEDAŻY, CZYLI JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM

Program szkolenia

Personel sprzedaży, jego rola i znaczenie w firmie.

  • specyfika procesu zarządzania personelem sprzedaży – od wyznaczania celów do monitorowania, oceny i kontroli działalności sprzedawców/handlowców,
  • czynniki wpływające na zarządzanie sprzedażą i personelem sprzedaży,
  • strategie marketingowe (strategie konkurowania firmy, a sposoby funkcjonowania personelu sprzedaży,
  • podstawowe trendy w zakresie zarządzania personelem sprzedaży i sprzedażą. wady i zalety wybranych koncepcji sprzedaży.

Formułowanie strategii sprzedaży.

  • główne założenia i elementy składowe sprzedaży,
  • analiza i ocena sprzedaży,
  • identyfikacja, „klasyfikowanie i profilowanie” potencjalnych klientów,
  • identyfikacja, charakterystyka i ocena konkurencji.

Założenia strategii sprzedaży.

  • cele sprzedażowe firmy,
  • wymagany poziom sprzedaży, a realizacja celów sprzedażowych firmy,
  • polityka wspierania sprzedaży.

Plan sprzedaży.

  • wyznaczanie celów, zadań dla personelu sprzedaży firmy,
  • wyznaczanie planu działań akwizycyjnych.

Organizowanie procesu sprzedaży.

  • cele i zadania personelu sprzedaży w zorientowanej rynkowo firmie, a wybór właściwych sprzedawców,
  • organizowanie wysiłku sprzedażowego wokół kluczowych klientów firmy.

Pozyskiwanie personelu sprzedaży.

  • dlaczego rekrutacja i selekcja personelu sprzedaży ma decydujący wpływ na skuteczność sprzedaży?
  • style rozmów kwalifikacyjnych i sposoby przygotowania się do ich przeprowadzenia,
  • właściwy wybór kandydatów na stanowisko sprzedawcy, czyli na co jeszcze zwrócić uwagę
    w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej?

Kierowanie bieżącą działalnością personelu sprzedażowego firmy.

  • przyczyny nieefektywnego zarządzania czasem przez sprzedawców i sposoby przeciwdziałania ich niskiej skuteczności,
  • przyczyny i symptomy niskiej produktywności personelu sprzedaży oraz działania prowadzące do jej podwyższenia,
  • kontrola, analiza i ocena wyników działalności personelu sprzedaży,
  • kontrola, analiza i ocena wkładu sprzedawców w realizację celów firmy.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Prowadzący szkolenie:

Mgr Kinga Truś – psycholog społeczny, stały trener Agencji Rozwoju Innowacji SA, specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in. NLP), głównie z zakresie komunikacji, kreatywności, stresu, asertywności itp. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła dzięki współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi ośrodkami szkoleniowymi. Szkoliła min. Telefonię Lokalną Dialog, Cargill, Bank Pocztowy, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A., AUTOLIV POLAND Sp. z o.o., KolTram Sp. z o.o., Winuel SA, Mahle Krotoszyn SA , Centrum Badania Jakości Sp. z o.o. w Lubinie, JZO Sp. z o.o., Elektrownia RYBNIK SA, Pol-Motors Sp. z o.o., ELKOM SA w Opolu, KGHM Polska Miedź SA, EnergiaPro SA w Opolu, Legnicy, Wrocławiu i Jeleniej Górze, Max Elektronik w Zielonej Górze, Sygnity SA w Warszawie i in.

SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)

KATEGORIA:Szkolenia handlowe

KOSZT:1050 zł netto

TERMINY:

  • 20-21 lutego 2017 r.
  • 26-27 czerwca 2017 r.
  • 7-8 grudnia 2017 r.

LOKALIZACJA:
Sala dydaktyczna Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja,
ul. Krakowska 56-62;
50-425 Wrocław

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Uzupełnij formularz i zapisz się na szkolenie

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search