SKUTECZNOŚĆ W SPRZEDAŻY, CZYLI SZTUKA KOMUNIKACJI W KONTAKCIE Z KLIENTEM

Program szkolenia

Planowanie i przygotowanie się do sprzedaży.

  • Aktywna sprzedaż – jak szukać klientów?
  • Planowanie długoterminowe i krótkoterminowe sprzedaży.

Komunikacja z klientem przez telefon.

  • Planowanie rozmowy telefonicznej (wychodzącej).
  • Przyjmowanie rozmów telefonicznych.
  • Wskazówki do prowadzenia rozmów przez telefon.
  • Komunikacja za pomocą Internetu.

Rozpoczęcie kontaktu z klientem – znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej.

  • Pierwsze wrażenie – jak zdobyć przychylność klienta od pierwszego wrażenia?
  • Reguły witania i przyjmowania gości.
  • Postawa – mowa ciała.
  • Ubiór i makijaż biznesowy.
  • Wstępne gry klientów – Trudne zachowania klienta we wstępnym kontakcie – jak je przekraczać i sobie z nimi radzić?

Ujawnianie potrzeb klienta – umiejętności komunikacji z klientem.

  • Sztuka zadawania pytań jako narzędzie odkrywania potrzeb.
  • Sztuka słuchania.
  • Narzędzia aktywnego słuchania.

Prezentacja zalet produktu w kategoriach korzyści dla klienta.

  • Cecha, zaleta, korzyść.
  • Jak szybko zaprezentować produkt adekwatnie do potrzeb klienta? – zasady prezentowania produktu, oferty.

Eliminowanie obiekcji Klienta.

  • Jak rozumieć zastrzeżenia klienta?
  • Metody przezwyciężania zastrzeżeń.
  • Wspomaganie klienta w podejmowaniu decyzji kupna.

Zamykanie procesu sprzedaży.

  • Metody finalizowania sprzedaży.

Obsługa klienta po sprzedaży.

  • Sposoby utrzymania relacji po sprzedaży
  • Zmiana relacji z dostawcy na doradcę.

Przyjmowanie skarg i reklamacji.

Prowadzący szkolenie:

Marek Pietkiewicz – jest trenerem z zakresu zarządzania dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi – zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej. Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.

SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)

KATEGORIA:Szkolenia handlowe

KOSZT:1050 zł netto

TERMINY:

  • 5-6 czerwca 2017 r.
  • 25-26 października 2017 r.

LOKALIZACJA:
Sala dydaktyczna Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja,
ul. Krakowska 56-62;
50-425 Wrocław

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Uzupełnij formularz i zapisz się na szkolenie

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search