Najbliższe szkolenie „Innowacyjność – od pomysłu do komercjalizacji” odbędzie się za:
- days
- hours
- minutes
- seconds
Rekomendujemy serię powiązanych ze sobą szkoleń,dzięki którym komunikacja z klientem,
bazującana sprawdzonych i skutecznych metodach,przyniesie lepsze efekty.
Asertywność, czyli jak w sposób wyważony i kulturalny przedstawiać swoje racje i bronić ich.
Celem szkolenia jest prezentacja sposobów na lepszą komunikację z klientem i współpracownikami oraz zyskanie komfortu pracy i współpracy.
Proponujemy
- Zajęcia z wykorzystaniem technik asertywnych, wspomagających rzeczową odmowę:
- warsztaty,
- ćwiczenia,
- scenki.
Trudny klient
- Uczymy jak pozyskać umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, reagowania na krytykę z jego strony i konfrontowania przekonań.
- Przedstawiamy techniki odpierania zarzutów i radzenia sobie ze stresem; doskonalimy je w ramach warsztatów.
Rozmowy telefoniczne
- Wspomagamy umiejętności komunikacyjne, nakierowane na zdobycie określonych informacji.
- Zapoznajemy z zasadami komunikatywnej i kompetentnej obsługi telefonicznej; utrwalamy je na warsztatach i podczas indywidualnych ćwiczeń
Osobowość konsumenta
- Na szkoleniu – głównie poprzez rozwiązywanie testów osobowości
- zapoznajemy jego uczestników z podstawowymi typami osobowości i różnymi zachowaniami konsumenckimi wynikającymi z określonych cech.