Agencja Rozwoju Innowacji SA od 2007r. współpracuje z samorządami i instytucjami finansów publicznych przy pozyskiwaniu dotacji z Regionalnych i Krajowych Programów Operacyjnych.

Oferujemy przygotowanie:

  • logo1studium wykonalności projektu

  • wniosku o dofinansowanie.

 

Działanie 7.1. Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną

KIERUNKI WSPARCIA

7.1.A. Edukacja przedszkolna mająca na celu tworzenie nowych miejsc przedszkolnych

1. Przedsięwzięcia z zakresu tworzenia nowych miejsc dla dzieci w wieku przedszkolnym i wypełniania luki w dostępie do tego typu usług realizowane poprzez przebudowę, rozbudowę, adaptację, budowę (w tym także zakupu wyposażenia) budynków przedszkolnych oraz innych form wychowania przedszkolnego.

Budowa nowych obiektów przedszkolnych jest możliwa wyłącznie w sytuacji, gdy przebudowa, rozbudowa lub adaptacja istniejących budynków nie jest możliwa lub jest nieuzasadniona ekonomicznie oraz musi uwzględniać trendy demograficzne zachodzące na danym obszarze.

2. Przedsięwzięcia z zakresu tworzenia nowych miejsc dla dzieci w wieku przedszkolnym i wypełniania luki w dostępie do tego typu usług realizowane poprzez zakup wyposażenia do budynków przedszkolnych oraz innych form wychowania przedszkolnego.

W ramach edukacji przedszkolnej preferowane będą projekty:

  • na obszarach charakteryzujących się słabym dostępem do edukacji przedszkolnej;
  • dotyczące przedszkoli integracyjnych (w tym przedszkoli posiadających oddziały integracyjne).

7.1.B. Edukacja szkolna zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno -przyrodniczych i cyfrowych.

1. Przedsięwzięcia prowadzące bezpośrednio do poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych realizowane poprzez przebudowę, rozbudowę, adaptację lub budowę (w tym także zakup wyposażenia) szkół i placówek.

Budowa nowej infrastruktury edukacji ogólnej (szkół) będzie możliwa tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy przebudowa, rozbudowa lub adaptacja istniejących budynków jest niemożliwa lub jest nieuzasadniona ekonomicznie. Interwencja w zakresie budowy nowej infrastruktury edukacji ogólnej musi uwzględniać trendy demograficzne zachodzące na danym obszarze oraz efektywność kosztową.

2. Przedsięwzięcia z zakresu wyposażenia w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni, zwłaszcza matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.

3. Przedsięwzięcia z zakresu wyposażenia w sprzęt specjalistyczny i pomoce dydaktyczne do wspomagania rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, np. uczniów niepełnosprawnych, uczniów szczególnie uzdolnionych w szkołach podstawowych i gimnazjalnych.

  • W ramach edukacji podstawowej i gimnazjalnej preferowane będą projekty: dostosowujące szkoły do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
  • zapewniające rozwój infrastruktury w zakresie nauk matematyczno-  przyrodniczych i cyfrowych (wyposażenie pracowni).

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 85% w przypadku projektów nieobjętych pomocą publiczną.

PLANOWANY TERMIN OGŁOSZENIA KONKURSU:

grudzień 2015 r.

Masz więcej pytań odnośnie oferty i chcesz porozmawiać o nim z Naszym ekspertem?
Zamów bezpłatną rozmowę!
Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search