Strategia Promocji Gminy Miasta Świdnica to dokument wytyczający cele oraz kierunki dla miasta, będący podstawą do zbudowania unikalnej i atrakcyjnej marki  na mapie Polski.

Celem nadrzędnym dokumentu jest promocja posiadanego potencjału turystycznego, kulturalnego , sportowego i inwestycyjnego oraz wykreowanie pozytywnego wizerunku Świdnicy.

Przy tworzeniu strategii opierano się na analizie dokumentów strategicznych dla miasta i regionu, ze szczególnym uwzględnieniem opracowanej w 2009 roku strategii miasta Świdnica o nazwie „Świdnica w perspektywie pokoleń”.

Dokument został opracowany w ramach projektu „Postaw na Eurozarządzanie”  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search