OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – KLUCZ DO SUKCESU W SPRZEDAŻY I BUDOWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM

Najbliższe szkolenie odbędzie się za:

  • 00days
  • 00hours
  • 00minutes
  • 00seconds

Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy związanej z aktywnym pozyskiwaniem klientów.

Uczestnicy szkolenia:

  • zdobędą umiejętności w obszarze efektywnej sprzedaży oraz odpowiedniego przygotowania siebie do roli sprzedawcy,
  • zdobędą umiejętności z zakresu budowania długotrwałej relacji z klientem oraz zwiększania efektywności kontaktów sprzedażowych,
  • zdobędą umiejętności w obszarze wykorzystywania techniki zadawania pytań niezbędnych do określania potrzeb klientów,
  • zdobędą umiejętności z zakresu rozwiązywania problemów związanych z obiekcjami klientów, którzy mogą przynieść największe zyski,
  • zdobędą umiejętność określania segmentów rynku, które warto objąć swoim działaniem,
  • poszerzą zakres umiejętności o definiowanie motywatorów zakupów przez klienta,
  • poszerzą umiejętności oceny własnych mocnych i słabych stron oraz określania planu samorozwoju.

Wykładowca:

Marek Pietkiewicz – jest trenerem z zakresu zarządzania dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi, zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej. Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.

SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)

KATEGORIA: Szkolenia handlowe

KOSZT:1050 zł netto

TERMINY:18-19 sierpnia 2016 r., 19-20 wrzesień 2016 r., 5-6 grudnia 2016 r.

CZAS TRWANIA:2 dni w godz. 9.00-15.15

LOKALIZACJA:
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
50-059 Wrocław

Program szkolenia

I DZIEŃ

I. Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:

  • Określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży.
  • Określenie dotychczasowych nawyków przygotowujących do sprzedaży.
  • Wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk w przygotowaniu.

II. Twoi klienci – Twoją wizytówką:

  • Określenie zachowań klientów.
  • Określenie Typów klientów.
  • Wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta.
  • Zdefiniowanie systemów reprezentacji w typologii klienta.

III. Rozmowa telefoniczna początkiem budowania dobrego spotkania z klientem:

  • Określenie struktury rozmowy telefonicznej.
  • Wypracowanie sposobów skutecznej komunikacji przez telefon.
  • Nabycie umiejętności osiągania celu w rozmowie telefonicznej.

IV. Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:

  • Określenie magii pierwszego wrażenia.
  • Określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie.
  • Nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia.

II DZIEŃ

V. Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:

  • Określenie strategii zadawania pytań.
  • Wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową.
  • Określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej.
  • Określenie poziomów potrzeb klienta.

VI. Lubi, ufa, kupuje. Sztuka perswazji i wywierania wpływu:

  • Określenie magii pierwszego wrażenia.
  • Określanie trafnych argumentów.
  • Określenie kierunków perswazyjnych.
  • Poznanie technik wywierania wpływu.
  • Nabycie praktycznej umiejętności sprzedaży ceny.

VII. Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:

  • Określenie schematu robienia prezentacji.
  • Wypracowanie dobrych praktyk prezentera.
  • Wyznaczenie korzyści racjonalnych i irracjonalnych.
  • Nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Uzupełnij formularz i zapisz się na szkolenie

[/vc_row]

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search