PROFESJONALNY MENEDŻER SPRZEDAŻY, CZYLI JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ SPRZEDAŻĄ?
Najbliższe szkolenie odbędzie się za:
- days
- hours
- minutes
- seconds
Głównym celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym.
Cele szczegółowe szkolenia:
- rozwój umiejętności efektywnego kierowania zespołem sprzedażowym w celu zwiększenia skuteczności kontaktów sprzedażowych,
- doskonalenie umiejętności budowania autorytetu w relacjach z pracownikami,
- opanowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się i wywierania wpływu na podwładnych,
- wypracowanie odpowiedniego, skutecznego sposobu przygotowywania swoich podwładnych do aktywnego procesu sprzedaży,
- doskonalenie umiejętności wydawania poleceń, egzekwowania, asertywnego reagowania
i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, - zwiększenie skuteczności menedżera w trudnych sytuacjach sprzedażowych.
Wykładowca:
Mgr Kinga Truś – psycholog społeczny, stały trener Agencji Rozwoju Innowacji, specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in. NLP), głównie z zakresie komunikacji, kreatywności, stresu, asertywności itp. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła dzięki współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi ośrodkami szkoleniowymi. Szkoliła min. Telefonię Lokalną Dialog, Cargill, Bank Pocztowy, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A., AUTOLIV POLAND Sp. z o.o., KolTram Sp. z o.o., Winuel SA, Mahle Krotoszyn SA , Centrum Badania Jakości Sp. z o.o. w Lubinie, JZO Sp. z o.o., Elektrownia RYBNIK SA, Pol-Motors Sp. z o.o., ELKOM SA w Opolu, KGHM Polska Miedź SA, EnergiaPro SA w Opolu, Legnicy, Wrocławiu i Jeleniej Górze, Max Elektronik w Zielonej Górze, Sygnity SA w Warszawie i in.
SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)
KATEGORIA:Szkolenia menedżerskie
KOSZT:1050 zł netto
TERMINY:17-18 października 2016 r.
CZAS TRWANIA:2 dni w godz. 9.00-15.15
LOKALIZACJA:
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
50-059 Wrocław
Program szkolenia
I DZIEŃ
Personel sprzedaży, jego rola i znaczenie w firmie.
- specyfika procesu zarządzania personelem sprzedaży – od wyznaczania celów do monitorowania, oceny i kontroli działalności sprzedawców/handlowców,
- czynniki wpływające na zarządzanie sprzedażą i personelem sprzedaży,
- strategie marketingowe (strategie konkurowania firmy, a sposoby funkcjonowania personelu sprzedaży,
- podstawowe trendy w zakresie zarządzania personelem sprzedaży i sprzedażą. wady i zalety wybranych koncepcji sprzedaży.
Formułowanie strategii sprzedaży.
- główne założenia i elementy składowe sprzedaży,
- analiza i ocena sprzedaży,
- identyfikacja, „klasyfikowanie i profilowanie” potencjalnych klientów,
- identyfikacja, charakterystyka i ocena konkurencji.
Założenia strategii sprzedaży.
- cele sprzedażowe firmy,
- wymagany poziom sprzedaży, a realizacja celów sprzedażowych firmy,
- polityka wspierania sprzedaży.
Plan sprzedaży.
- wyznaczanie celów, zadań dla personelu sprzedaży firmy,
- wyznaczanie planu działań akwizycyjnych.
II DZIEŃ
Organizowanie procesu sprzedaży.
- cele i zadania personelu sprzedaży w zorientowanej rynkowo firmie, a wybór właściwych sprzedawców,
- organizowanie wysiłku sprzedażowego wokół kluczowych klientów firmy.
Pozyskiwanie personelu sprzedaży.
- dlaczego rekrutacja i selekcja personelu sprzedaży ma decydujący wpływ na skuteczność sprzedaży?
- style rozmów kwalifikacyjnych i sposoby przygotowania się do ich przeprowadzenia,
- właściwy wybór kandydatów na stanowisko sprzedawcy, czyli na co jeszcze zwrócić uwagę
w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej?
Kierowanie bieżącą działalnością personelu sprzedażowego firmy.
- przyczyny nieefektywnego zarządzania czasem przez sprzedawców i sposoby przeciwdziałania ich niskiej skuteczności,
- przyczyny i symptomy niskiej produktywności personelu sprzedaży oraz działania prowadzące do jej podwyższenia,
- kontrola, analiza i ocena wyników działalności personelu sprzedaży,
- kontrola, analiza i ocena wkładu sprzedawców w realizację celów firmy.
Podsumowanie i zakończenie szkolenia.