Trudna droga do przywództwa 5 stopnia czyli wyzwanie dla menedżera XXI wieku
Najbliższe szkolenie odbędzie się za:
- days
- hours
- minutes
- seconds
Cel szkolenia:
Podczas szkolenia dokonując analizy umiejętności menadżerskich i ich stylów zarządzania uczestnicy świadomie wykreują postawę lidera. Nabiorą pewności siebie wzmacniając swoje mocne strony, a także zweryfikują swoje słabe strony, tak aby budować lepsze relacje z pracownikami, umiejętnie zaszczepiać i wykorzystywać pozytywną energię. Uświadomienie menadżerom i pokazanie jak zwiększać zaangażowanie i kształtować odpowiedniej postawy stanowiące klucz do sukcesu
w życiu zawodowym a także i osobistym. Być albo nie być liderem? – oto jest pytanie.
Adresaci:
Szkolenie kierowane jest dla kadry menedżerskiej każdego szczebla zarządzania, specjalistów oraz członków zespołów projektowych.
Wykładowca:
Marek Pietkiewicz– trenere z zakresu zarządzania dla średniej
i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi – zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej. Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.
SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)
KATEGORIA:TOP MANAGEMENT
KOSZT:540 zł netto
TERMINY: 2 grudzień 2016 r.
CZAS TRWANIA:1 dzień w godz. 9.00-15.15
LOKALIZACJA:
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
50-059 Wrocław
Program szkolenia
MODUŁ 5 – I DZIEŃ
- Sylwetka innowacyjnego menadżera:
- wiedza, doświadczenie, kompetencje … to za mało,
- kompetencje współczesnego menadżera,
- wyznaczniki władzy,
- rozwój poprzez kryzysy w organizacji – model ewolucyjny Greinera,
- Rola i zadania menadżera XXI wieku:
- dlaczego jest zapotrzebowanie na Liderów i czy można nauczyć się być liderem?
- Wiemy „co?”: planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie. Czy wiemy: „jak?”
- przywództwo piątego stopnia – cel, do którego powinien dążyć każdy menadżer,
- kreowanie pracy zespołowej – „dobry samochód i dobry kierowca” – czynniki dobrego zespołu,
- Sztuka kierowania ludźmi:
- znajdywanie i zjednywanie najlepszych,
- po pierwsze „kto”, po drugie „co”,
- kultura dyscypliny,
- wyznaczanie celów, ustalanie priorytetów,
- nie polecenie, nie prośba lecz delegowanie zadań,
- obszary i etapy delegowania zadań współczesnego menadżera-lidera,
- Kiedy przestaje się chcieć, czyli o motywowaniu pracowników:
- spadek zaangażowania, efektywności – w czym tkwi problem,
- lidera metody pobudzania do pracy,
- różnica między motywowaniem a inspirowaniem do pracy.
- Jak komunikuje się lider:
- istota i sens udzielania informacji zwrotnych,
- zasady przyjmowania informacji zwrotnych,
- rola pochwał, jak je wyrażać,
- konstruktywna krytyka.
- Monitorować, czy kontrolować:
- jak lider egzekwuje odpowiedzialność?
- 3 zasady monitoringu,
- zalety wdrożenia narzędzi samokontroli – przykładowy arkusz samooceny -samokontroli.