Trudna  droga do przywództwa 5 stopnia czyli wyzwanie dla menedżera XXI wieku

Najbliższe szkolenie odbędzie się za:

  • 00days
  • 00hours
  • 00minutes
  • 00seconds

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia dokonując analizy umiejętności menadżerskich i ich stylów zarządzania uczestnicy świadomie wykreują postawę lidera. Nabiorą pewności siebie wzmacniając swoje mocne strony, a także zweryfikują swoje słabe strony, tak aby budować lepsze relacje z pracownikami, umiejętnie zaszczepiać i wykorzystywać pozytywną energię. Uświadomienie menadżerom i pokazanie jak zwiększać zaangażowanie i kształtować odpowiedniej postawy stanowiące klucz do sukcesu
w życiu zawodowym a także i osobistym. Być albo nie być  liderem? – oto jest pytanie.

Adresaci: 

Szkolenie kierowane jest dla kadry menedżerskiej każdego szczebla zarządzania, specjalistów oraz członków zespołów projektowych.

Wykładowca:

Marek Pietkiewicz–  trenere z zakresu zarządzania dla średniej
i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi – zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu  w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej.  Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.

SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)

KATEGORIA:TOP MANAGEMENT

KOSZT:540 zł netto

TERMINY: 2 grudzień  2016 r.

CZAS TRWANIA:1 dzień w godz. 9.00-15.15

LOKALIZACJA:
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
50-059 Wrocław

Program szkolenia

MODUŁ 5  – I DZIEŃ

  1. Sylwetka innowacyjnego menadżera:
  • wiedza, doświadczenie, kompetencje … to za mało,
  • kompetencje współczesnego menadżera,
  • wyznaczniki władzy,
  • rozwój poprzez kryzysy w organizacji – model ewolucyjny Greinera,
  1. Rola i zadania menadżera XXI wieku:
  • dlaczego jest zapotrzebowanie na Liderów i czy można nauczyć się być liderem?
  • Wiemy „co?”: planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie. Czy wiemy: „jak?”
  • przywództwo piątego stopnia – cel, do którego powinien dążyć każdy menadżer,
  • kreowanie pracy zespołowej – „dobry samochód i dobry kierowca” – czynniki dobrego zespołu,
  1. Sztuka kierowania ludźmi:
  • znajdywanie i zjednywanie najlepszych,
  • po pierwsze „kto”, po drugie „co”,
  • kultura dyscypliny,
  • wyznaczanie celów, ustalanie priorytetów,
  • nie polecenie, nie prośba lecz delegowanie zadań,
  • obszary i etapy delegowania zadań współczesnego menadżera-lidera,
  1. Kiedy przestaje się chcieć, czyli o motywowaniu pracowników: 
  • spadek zaangażowania, efektywności – w czym tkwi problem,
  • lidera metody pobudzania do pracy,
  • różnica między motywowaniem a inspirowaniem do pracy.
  1. Jak komunikuje się lider:
  • istota i sens udzielania informacji zwrotnych,
  • zasady przyjmowania informacji zwrotnych,
  • rola pochwał, jak je wyrażać,
  • konstruktywna krytyka.
  1. Monitorować, czy kontrolować:
  • jak lider egzekwuje odpowiedzialność?
  • 3 zasady monitoringu,
  • zalety wdrożenia narzędzi samokontroli – przykładowy arkusz samooceny -samokontroli.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Uzupełnij formularz i zapisz się na szkolenie

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search