WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI – JAK EFEKTYWNIE PORADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W ZARZĄDZANIU
Najbliższe szkolenie odbędzie się za:
- days
- hours
- minutes
- seconds
Cel szkolenia:
Proponujemy Państwu dwudniowe szkolenie, w trakcie którego uczestnicy będą mieli okazję :
- Doskonalić umiejętności wywierania wpływu społecznego.
- Rozwijać umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi.
- Doskonalić umiejętności budowania komunikatów perswazyjnych.
- Doskonalić sztukę osiągania porozumienia.
- Rozwijać umiejętności kształtowania postaw sprzyjających budowaniu relacji i otwartości na innych oraz kreatywnemu realizowaniu zadań.
- Zdobyć wiedzę na temat osobowości człowieka ze szczególnym uwzględnieniem procesów i mechanizmów emocjonalnych.
- Doskonalić umiejętności kontrolowania emocji w relacjach zawodowych.
- Doskonalić umiejętności radzenia sobie z manipulacjami i przeciwdziałania manipulacjom.
Wykładowca:
Mgr Kinga Truś – psycholog społeczny, stały trener Agencji Rozwoju Innowacji, specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in. NLP), głównie z zakresie komunikacji, kreatywności, stresu, asertywności itp. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła dzięki współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi ośrodkami szkoleniowymi. Szkoliła min. Telefonię Lokalną Dialog, Cargill, Bank Pocztowy, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A., AUTOLIV POLAND Sp. z o.o., KolTram Sp. z o.o., Winuel SA, Mahle Krotoszyn SA , Centrum Badania Jakości Sp. z o.o. w Lubinie, JZO Sp. z o.o., Elektrownia RYBNIK SA, Pol-Motors Sp. z o.o., ELKOM SA w Opolu, KGHM Polska Miedź SA, EnergiaPro SA w Opolu, Legnicy, Wrocławiu i Jeleniej Górze, Max Elektronik w Zielonej Górze, Sygnity SA w Warszawie i in.
SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)
KATEGORIA:Szkolenia menedżerskie
KOSZT:1050 zł netto
TERMINY:20-21 października 2016 r.
CZAS TRWANIA:2 dni w godz. 9.00-15.15
LOKALIZACJA:
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
50-059 Wrocław
Program szkolenia
I DZIEŃ
Szef też człowiek, czyli asertywność w pracy kadry zarządzającej
- Czy tylko pracownik ma prawo do bycia asertywnym?
- Jakie umiejętności związane z asertywnością powinien doskonalić szef?
- Na czym polegają asertywne zachowania szefa?
Trudne sytuacje czy „trudni” ludzie – diagnoza trudności
- Diagnoza trudnej sytuacji.
- Jak analizować trudności we współpracy z innymi?
- ABC zadawania pytań sobie i innym.
- Analiza zachowań w sytuacji konfliktowej.
- Strategie rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
- Strona? Arbiter? Mediator? – różne style rozwiązywania sytuacji konfliktowe.
- Profilaktyka manipulacji – odkłamywanie gierek w pracy.
- Gry i gierki pracownicze – czyli czy wiesz w co? Z kim? grasz? – Analiza transakcyjna w pracy.
Cele szkoleniowe:
- Wypracowanie standardu analizowania trudnych sytuacji.
- Doskonalenie umiejętności przekonywania.
- Diagnoza preferowanych stylów rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
- Doskonalenie technik radzenia sobie z manipulacjami.
- Doskonalenie umiejętności wywierania wpływu.
II DZIEŃ
Vademecum szefa czyli jak efektywnie wywierać wpływ na innych
- Narzędzia usprawniające komunikację z pracownikiem.
- Przekazywanie informacji zwrotnej w zależności od diagnozy pracownika w kontekście jego wiedzy i motywacji – czyli jak rozmawiać z pracownikiem, który nie chce a musi…?
- Rodzaje informacji zwrotnej: o krytyce, o pochwale, o informacjach przekazywanych grupie i osobom indywidualnym, o podziękowaniu i ocenie pracy pracownika.
- Zasady udzielanie informacji zwrotnych.
- Rola krytyki i pochwały w pracy.
- Pytanie? Polecenie? Prośba? – strategie przekazywania informacji i ich konsekwencje.
Cele szkoleniowe:
- Wypracowanie przez uczestników szkolenia efektywnych stylów komunikowania się z pracownikami i współpracownikami.
- Doskonalenie umiejętności budowania asertywnych komunikatów w trakcie rozmów z innymi.
- Świadomość czynników negatywnie wpływających na komunikację z pracownikiem.
- Doskonalenie umiejętności wywierania wpływu.