WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI – JAK EFEKTYWNIE PORADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W ZARZĄDZANIU

Najbliższe szkolenie odbędzie się za:

  • 00days
  • 00hours
  • 00minutes
  • 00seconds

Cel szkolenia:

Proponujemy Państwu dwudniowe szkolenie, w trakcie którego uczestnicy będą mieli okazję :

  • Doskonalić umiejętności wywierania wpływu społecznego.
  • Rozwijać umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi.
  • Doskonalić umiejętności budowania komunikatów perswazyjnych.
  • Doskonalić sztukę osiągania porozumienia.
  • Rozwijać umiejętności kształtowania postaw sprzyjających budowaniu relacji i otwartości na innych oraz kreatywnemu realizowaniu zadań.
  • Zdobyć wiedzę na temat osobowości człowieka ze szczególnym uwzględnieniem procesów i mechanizmów emocjonalnych.
  • Doskonalić umiejętności kontrolowania emocji w relacjach zawodowych.
  • Doskonalić umiejętności radzenia sobie z manipulacjami i przeciwdziałania manipulacjom.

Wykładowca:

Mgr Kinga Truś – psycholog społeczny, stały trener Agencji Rozwoju Innowacji, specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in. NLP), głównie z zakresie komunikacji, kreatywności, stresu, asertywności itp. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła dzięki współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi ośrodkami szkoleniowymi. Szkoliła min. Telefonię Lokalną Dialog, Cargill, Bank Pocztowy, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A., AUTOLIV POLAND Sp. z o.o., KolTram Sp. z o.o., Winuel SA, Mahle Krotoszyn SA , Centrum Badania Jakości Sp. z o.o. w Lubinie, JZO Sp. z o.o., Elektrownia RYBNIK SA, Pol-Motors Sp. z o.o., ELKOM SA w Opolu, KGHM Polska Miedź SA, EnergiaPro SA w Opolu, Legnicy, Wrocławiu i Jeleniej Górze, Max Elektronik w Zielonej Górze, Sygnity SA w Warszawie i in.

SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)

KATEGORIA:Szkolenia menedżerskie

KOSZT:1050 zł netto

TERMINY:20-21 października 2016 r.

CZAS TRWANIA:2 dni w godz. 9.00-15.15

LOKALIZACJA:
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
50-059 Wrocław

Program szkolenia

I DZIEŃ

Szef też człowiek, czyli asertywność w pracy kadry zarządzającej

  • Czy tylko pracownik ma prawo do bycia asertywnym?
  • Jakie umiejętności związane z asertywnością powinien doskonalić szef?
  • Na czym polegają asertywne zachowania szefa?

Trudne sytuacje czy „trudni” ludzie – diagnoza trudności

  • Diagnoza trudnej sytuacji.
  • Jak analizować trudności we współpracy z innymi?
  • ABC zadawania pytań sobie i innym.
  • Analiza zachowań w sytuacji konfliktowej.
  • Strategie rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
  • Strona? Arbiter? Mediator? – różne style rozwiązywania sytuacji konfliktowe.
  • Profilaktyka manipulacji – odkłamywanie gierek w pracy.
  • Gry i gierki pracownicze – czyli czy wiesz w co? Z kim? grasz? – Analiza transakcyjna w pracy.

Cele szkoleniowe:

  • Wypracowanie standardu analizowania trudnych sytuacji.
  • Doskonalenie umiejętności przekonywania.
  • Diagnoza preferowanych stylów rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
  • Doskonalenie technik radzenia sobie z manipulacjami.
  • Doskonalenie umiejętności wywierania wpływu.

II DZIEŃ

Vademecum szefa czyli jak efektywnie wywierać wpływ na innych

  • Narzędzia usprawniające komunikację z pracownikiem.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej w zależności od diagnozy pracownika w kontekście jego wiedzy i motywacji – czyli jak rozmawiać z pracownikiem, który nie chce a musi…?
  • Rodzaje informacji zwrotnej: o krytyce, o pochwale, o informacjach przekazywanych grupie i osobom indywidualnym, o podziękowaniu i ocenie pracy pracownika.
  • Zasady udzielanie informacji zwrotnych.
  • Rola krytyki i pochwały w pracy.
  • Pytanie? Polecenie? Prośba? – strategie przekazywania informacji i ich konsekwencje.

Cele szkoleniowe:

  • Wypracowanie przez uczestników szkolenia efektywnych stylów komunikowania się z pracownikami i współpracownikami.
  • Doskonalenie umiejętności budowania asertywnych komunikatów w trakcie rozmów z innymi.
  • Świadomość czynników negatywnie wpływających na komunikację z pracownikiem.
  • Doskonalenie umiejętności wywierania wpływu.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Uzupełnij formularz i zapisz się na szkolenie

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search