PROFESJONALNY MENEDŻER SPRZEDAŻY, czyli jak efektywnie zarządzać sprzedażą?

Najbliższe szkolenie „Profesjonalny menadżer sprzedazy” odbędzie się za:

  • 00days
  • 00hours
  • 00minutes
  • 00seconds

Głównym celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym.

Program szkolenia:

  1. Personel sprzedaży, jego rola i znaczenie w firmie.
  • specyfika procesu zarządzania personelem sprzedaży – od wyznaczania celów do monitorowania, oceny i kontroli działalności sprzedawców/handlowców,
  • czynniki wpływające na zarządzanie sprzedażą i personelem sprzedaży,
  • strategie marketingowe (strategie konkurowania firmy, a sposoby funkcjonowania personelu sprzedaży,
  • podstawowe trendy w zakresie zarządzania personelem sprzedaży i sprzedażą. wady i zalety wybranych koncepcji sprzedaży.
  1. Formułowanie strategii sprzedaży.
  • główne założenia i elementy składowe sprzedaży,
  • analiza i ocena sprzedaży,
  • identyfikacja, „klasyfikowanie i profilowanie” potencjalnych klientów,
  • identyfikacja, charakterystyka i ocena konkurencji.
  1. Założenia strategii sprzedaży.
  • cele sprzedażowe firmy,
  • wymagany poziom sprzedaży, a realizacja celów sprzedażowych firmy,
  • polityka wspierania sprzedaży.
  1. Plan sprzedaży.
  • wyznaczanie celów, zadań dla personelu sprzedaży firmy,
  • wyznaczanie planu działań akwizycyjnych.
  1. Organizowanie procesu sprzedaży.
  • cele i zadania personelu sprzedaży w zorientowanej rynkowo firmie, a wybór właściwych sprzedawców,
  • organizowanie wysiłku sprzedażowego wokół kluczowych klientów firmy.
  1. Pozyskiwanie personelu sprzedaży.
  • dlaczego rekrutacja i selekcja personelu sprzedaży ma decydujący wpływ na skuteczność sprzedaży?
  • style rozmów kwalifikacyjnych i sposoby przygotowania się do ich przeprowadzenia,
  • właściwy wybór kandydatów na stanowisko sprzedawcy, czyli na co jeszcze zwrócić uwagę
    w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej?
  1. Kierowanie bieżącą działalnością personelu sprzedażowego firmy.
  • przyczyny nieefektywnego zarządzania czasem przez sprzedawców i sposoby przeciwdziałania ich niskiej skuteczności,
  • przyczyny i symptomy niskiej produktywności personelu sprzedaży oraz działania prowadzące do jej podwyższenia,
  • kontrola, analiza i ocena wyników działalności personelu sprzedaży,
  • kontrola, analiza i ocena wkładu sprzedawców w realizację celów firmy.
  1. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Szkolenie otwarte:(tak)

 

Kategoria szkolenia:

Szkolenie handlowe

Termin szkolenia:

10-11 marca 2016 r.

04-05 lipca 2016 r.

Czas trwania:

2 dni w godzinach od 9.00 do 15.15

Wykładowca:

Mgr Kinga Truś – psycholog społeczny, trenerka współpracująca z Agencją Rozwoju Innowacji SA od początku. Specjalizuje się  w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in. NLP), głównie z zakresu komunikacji, kreatywności, stresu, asertywności. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła dzięki współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi ośrodkami szkoleniowymi. Szkoliła min. Telefonię Lokalną Dialog, Cargill, Bank Pocztowy, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A., AUTOLIV POLAND Sp. z o.o., Winuel SA, KolTram Sp. z o.o., Mahle Krotoszyn SA, Centrum Badania Jakości Sp. z o.o. w Lubinie, JZO Sp. z o.o., Elektrownia RYBNIK SA, Pol-Motors Sp. z o.o., ELKOM SA, KGHM Polska Miedź SA, EnergiaPro SA, Max Elektronik, Sygnity SA.

Lokalizacja:

Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43; 50-059 Wrocław (Budynek Narodowego Banku Polskiego).

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ DZIŚ!

*Zapisując się na szkolenie nie zapomnij o zaakceptowaniu regulaminu szkoleń, który jest dostępny TUTAJ

[easy-contactform id=11138]

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search