OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – KLUCZ DO SUKCESU W SPRZEDAŻY I BUDOWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM
Najbliższe szkolenie odbędzie się za:
- days
- hours
- minutes
- seconds
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy związanej z aktywnym pozyskiwaniem klientów.
Uczestnicy szkolenia:
- zdobędą umiejętności w obszarze efektywnej sprzedaży oraz odpowiedniego przygotowania siebie do roli sprzedawcy,
- zdobędą umiejętności z zakresu budowania długotrwałej relacji z klientem oraz zwiększania efektywności kontaktów sprzedażowych,
- zdobędą umiejętności w obszarze wykorzystywania techniki zadawania pytań niezbędnych do określania potrzeb klientów,
- zdobędą umiejętności z zakresu rozwiązywania problemów związanych z obiekcjami klientów, którzy mogą przynieść największe zyski,
- zdobędą umiejętność określania segmentów rynku, które warto objąć swoim działaniem,
- poszerzą zakres umiejętności o definiowanie motywatorów zakupów przez klienta,
- poszerzą umiejętności oceny własnych mocnych i słabych stron oraz określania planu samorozwoju.
Wykładowca:
Marek Pietkiewicz – jest trenerem z zakresu zarządzania dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi, zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej. Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.
SZKOLENIE OTWARTE:(TAK)
KATEGORIA: Szkolenia handlowe
KOSZT:1050 zł netto
TERMINY:18-19 sierpnia 2016 r., 19-20 wrzesień 2016 r., 5-6 grudnia 2016 r.
CZAS TRWANIA:2 dni w godz. 9.00-15.15
LOKALIZACJA:
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
50-059 Wrocław
Program szkolenia
I DZIEŃ
I. Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:
- Określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży.
- Określenie dotychczasowych nawyków przygotowujących do sprzedaży.
- Wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk w przygotowaniu.
II. Twoi klienci – Twoją wizytówką:
- Określenie zachowań klientów.
- Określenie Typów klientów.
- Wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta.
- Zdefiniowanie systemów reprezentacji w typologii klienta.
III. Rozmowa telefoniczna początkiem budowania dobrego spotkania z klientem:
- Określenie struktury rozmowy telefonicznej.
- Wypracowanie sposobów skutecznej komunikacji przez telefon.
- Nabycie umiejętności osiągania celu w rozmowie telefonicznej.
IV. Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:
- Określenie magii pierwszego wrażenia.
- Określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie.
- Nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia.
II DZIEŃ
V. Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:
- Określenie strategii zadawania pytań.
- Wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową.
- Określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej.
- Określenie poziomów potrzeb klienta.
VI. Lubi, ufa, kupuje. Sztuka perswazji i wywierania wpływu:
- Określenie magii pierwszego wrażenia.
- Określanie trafnych argumentów.
- Określenie kierunków perswazyjnych.
- Poznanie technik wywierania wpływu.
- Nabycie praktycznej umiejętności sprzedaży ceny.
VII. Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:
- Określenie schematu robienia prezentacji.
- Wypracowanie dobrych praktyk prezentera.
- Wyznaczenie korzyści racjonalnych i irracjonalnych.
- Nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści.