Najbliższe szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży” odbędzie się za:
Każdego klienta traktujemy indywidualnie i każdemu staramy się przekazać maksimum wiedzy oraz nauczyć praktycznych umiejętności potrzebnych w życiu zawodowym i prywatnym. Współpracujący z nami trenerzy to wybitni specjaliści, którzy dzielą się z Państwem swym doświadczeniem, angażują w praktyczne treningi i mobilizują do aktywności.
Korzyści
Głównym celem szkolenia jest zdobycie i poszerzenie przez uczestników, wiedzy i umiejętności z zakresu wykorzystywania INNOWACYJNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY.
Program szkolenia
Czy sprzedawanie jest trudne?
Przezwyciężanie oporów
Poznaj zachowania Klientów – handlowa charakterystyka Klienta
Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży
Sprzedaż a spójność w komunikacji
Dobry sprzedawca pamięta o najważniejszych elementach podczas komunikacji
Jak być asertywnym handlowcem
„Koło sprzedażowe” – etapy w procesie sprzedaży
Zamknięcie sprzedaży – oznaki gotowości do finalizacji.
Powody, dla których klienci nie kupują
Telefoniczne umawianie się na spotkanie.
Podstawowe zasady pozytywnej autoprezentacji.
SZKOLENIE OTWARTE
(TAK)
KATEGORIA
szkolenia handlowe i marketingowe
KOSZT
1050 złotych netto
TERMINY:
28-29 stycznia 2016 r.
27-28 kwietnia 2016 r.
27-28 czerwca 2016 r.
CZAS TRWANIA
16 godzin (2 dni)
WYKŁADOWCY:
Marek Pietkiewicz
trener i doradca biznesu
Jest trenerem z zakresu zarządzania dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi – zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej. Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.
LOKALIZACJA
Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej, ul Ofiar Oświęcimskich 41/43 (budynek Narodowego Banku Polskiego – wejście od ul. Kazimierza Wielkiego), 50-059 Wrocław
[easy-contactform id=9393]