OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – czyli jak osiągać mistrzostwo w sprzedaży?

Najbliższe szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży” odbędzie się za:

  • 00days
  • 00hours
  • 00minutes
  • 00seconds

Każdego klienta traktujemy indywidualnie i każdemu staramy się przekazać maksimum wiedzy oraz nauczyć praktycznych umiejętności potrzebnych w życiu zawodowym i prywatnym. Współpracujący z nami trenerzy to wybitni specjaliści, którzy dzielą się z Państwem swym doświadczeniem, angażują w praktyczne treningi i mobilizują do aktywności.

Korzyści

  •  Szeroki wachlarz tematyczny – 5 szkoleń w miesiącu.
  • Nowoczesny i innowacyjny przekaz.
  • Wyselekcjonowana i wykwalifikowana kadra trenerska.
  • Sprawdzona skuteczność, poparta pozycją firmy w regionie.

 

Głównym celem szkolenia jest zdobycie i poszerzenie przez uczestników, wiedzy i umiejętności z zakresu wykorzystywania INNOWACYJNYCH TECHNIK SPRZEDAŻY.

Program szkolenia

Czy sprzedawanie jest trudne?

  • „Sprzedawać… jak to łatwo powiedzieć”,
  • „Na świeczniku” – sprzedawanie to ciągła ekspozycja,
  • Niesprzyjający odbiór handlowców,
  • Nieznajomość oferowanego asortymentu.

 

Przezwyciężanie oporów

  • Jak z reguły myślą sprzedawcy?
  • Moc pozytywnego nastawienia,
  • Bądź pro-aktywny,
  • Ścieżki skutecznego działania.

Poznaj zachowania Klientów – handlowa charakterystyka Klienta

  • Racjonalne cechy Klienta,
  • Od czego zależy satysfakcja Klienta?
  • Typy Klientów i ich rozpoznawanie.

Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży

  • Rola komunikacji interpersonalnej,
  • Zaburzenia w komunikacji interpersonalnej,
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • Koło komunikacji.

Sprzedaż a spójność w komunikacji

  • Poziom treściowy,
  • Poziom relacyjny.

Dobry sprzedawca pamięta o najważniejszych elementach podczas komunikacji

  • Pierwsze wrażenie,
  • Mówienie,
  • Zadawanie pytań,
  • Sztuka słuchania,
  • Zrozumienie,
  • Parafraza,
  • Kontrolowanie rozmowy,
  • Mowa ciała.

Jak być asertywnym handlowcem

  • Granice asertywności,
  • Jak sobie radzić z trudnym rozmówcą?

„Koło sprzedażowe” – etapy w procesie sprzedaży

  • Przygotowanie do sprzedaży,
  • Otwarcie rozmowy handlowej – budowanie zaufania,
  • Rozpoznanie i analiza potrzeb Klienta (proste socjotechniki),
  • Prezentacja produktu „zanurzona” w korzyściach,
  • Negocjacje – „nie dawaj bez otrzymania”
  • Obsługa posprzedażna.

Zamknięcie sprzedaży – oznaki gotowości do finalizacji.

Powody, dla których klienci nie kupują

  • Umiejętność rozwiania wątpliwości,
  • Jak bronić swojej ceny?
  • Zacznij sprzedawać coś więcej.

Telefoniczne umawianie się na spotkanie.

  • określenie struktury rozmowy telefonicznej,
  • wypracowanie sposobów skutecznej komunikacji przez telefon,
  • nabycie umiejętności osiągania celu w rozmowie telefonicznej.

Podstawowe zasady pozytywnej autoprezentacji.

  • określenie schematu robienia prezentacji,
  • wypracowanie dobrych praktyk prezentera,
  • wyznaczenie korzyści racjonalnych i irracjonalnych,
  • nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści.

SZKOLENIE OTWARTE

(TAK)

 

KATEGORIA

szkolenia handlowe i marketingowe

 

KOSZT

1050 złotych netto

 

TERMINY:

28-29 stycznia 2016 r.

27-28 kwietnia 2016 r.

27-28 czerwca 2016 r.

 

CZAS TRWANIA

16 godzin (2 dni)

 

WYKŁADOWCY:

Marek Pietkiewicz 

trener i doradca biznesu

Jest trenerem z zakresu zarządzania dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Ma wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi – zajmował stanowiska dyrektora ds. handlowych i marketingu w średnich i dużych firmach sektora usługowo-finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej spółki akcyjnej oraz doradcą w jednostkach administracji publicznej. Specjalizuje się w szeroko pojętym audycie personalnym oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi ZZL m.in. zagadnieniami dotyczącymi umiejętności budowania autorytetu, komunikacji interpersonalnej, budowania wizerunku (PR), wystąpień publicznych, protokołu dyplomatycznego a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Jest specjalistą od technik sprzedaży i negocjacji.

 

LOKALIZACJA

Centrum Konferencyjne Zachodniej Izby Gospodarczej, ul Ofiar Oświęcimskich 41/43 (budynek Narodowego Banku Polskiego – wejście od ul. Kazimierza Wielkiego), 50-059 Wrocław

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ DZIŚ!

*Zapisując się na szkolenie nie zapomnij o zaakceptowaniu regulaminu szkoleń, który jest dostępny TUTAJ

[easy-contactform id=9393]

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search