Najbliższe szkolenie „Innowacyjność – od pomysłu do komercjalizacji” odbędzie się za:

  • 00days
  • 00hours
  • 00minutes
  • 00seconds

Rekomendujemy serię powiązanych ze sobą szkoleń,dzięki którym komunikacja z klientem,

bazującana sprawdzonych i skutecznych metodach,przyniesie lepsze efekty.

Asertywność, czyli jak w sposób wyważony i kulturalny przedstawiać swoje racje i bronić ich.

Celem szkolenia jest prezentacja sposobów na lepszą komunikację z klientem i współpracownikami oraz zyskanie komfortu pracy i współpracy.

Proponujemy

  • Zajęcia z wykorzystaniem technik asertywnych, wspomagających rzeczową odmowę:
    • warsztaty,
    • ćwiczenia,
    • scenki.

Trudny klient

  • Uczymy jak pozyskać umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, reagowania na krytykę z jego strony i konfrontowania przekonań.
  • Przedstawiamy techniki odpierania zarzutów i radzenia sobie ze stresem; doskonalimy je w ramach warsztatów.

 

Rozmowy telefoniczne

  • Wspomagamy umiejętności komunikacyjne, nakierowane na zdobycie określonych informacji.
  • Zapoznajemy z zasadami komunikatywnej i kompetentnej obsługi telefonicznej; utrwalamy je na warsztatach i podczas indywidualnych ćwiczeń

 

Osobowość konsumenta

  • Na szkoleniu – głównie poprzez rozwiązywanie testów osobowości
  • zapoznajemy jego uczestników z podstawowymi typami osobowości i różnymi zachowaniami konsumenckimi wynikającymi z określonych cech.

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu!

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search