innoxiously TERMIN NABORU:  

01 sierpnia 2016 – 30 września 2016

pagina de contactos gay PRZEDMIOT DOFINANSOWANIA:

Wsparcie będzie obejmowało projekty związane http://asimag.es/?kolokol=conocer-gente-de-otras-partes-del-mundo&d27=13 ekspansją na rynki zagraniczne i dotyczące przedsiębiorstw działających w obszarze Inteligentnych Specjalizacji. Działanie podzielone zostało na etapy, które zostaną wyszczególnione w Strategii ekspansji na rynki zagraniczne.

Typy projektów:
Wülfrath 1. Kompleksowe wsparcie indywidualnych przedsiębiorstw działających w obszarze inteligentnych specjalizacji w zakresie ekspansji na rynki zagraniczne.

Będzie to wsparcie na działania służące realizacji poszczególnych etapów Strategii ekspansji na rynki zagraniczne (realizacja kompleksowa a nie incydentalna)
Przedsiębiorcy będą mogli uzyskać wsparcie min. w zakresie:
– przygotowania do prezentacji oferty podczas imprez targowo-wystawienniczych,
– udziału w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy,
– udziału w misjach gospodarczych za granicą,
– doradztwa w zakresie strategii działań marketingowych, koncepcji dostosowania wzorniczego produktów/oferty, koncepcji wizerunku przedsiębiorcy,
– doradztwa w obszarze wyszukiwania i doboru partnerów gospodarczych,
– uzyskania niezbędnych dokumentów/certyfikatów uprawniających do wprowadzenia produktów lub usług na wybrane rynki docelowe

2. Kompleksowe wsparcie dla grup przedsiębiorstw w zakresie międzynarodowej kooperacji.

Wsparcie grup przedsiębiorstw odbywać się będzie za pomocą Wykonawcy Programu Ekspansji, który ubiega się o dofinansowanie projektu, a następnie przekazuje wsparcie w formie bezzwrotnej poszczególnym przedsiębiorcom jako pomoc de minimis.
Formy wsparcia na zagranicznym rynku docelowym, np.: udział w misji gospodarczej połączonej z udziałem w międzynarodowej imprezie targowo – wystawienniczej,
przygotowanie (poprzez np. mentoring, coaching) do profesjonalnej prezentacji i spotkania z potencjalnymi kontrahentami na rynku docelowym, opracowanie i produkcji wspólnych materiałów informacyjnych na temat grupy przedsiębiorstw.

3. Organizacja przedsięwzięć kooperacyjnych w kraju

np. spotkań, pokazów, giełd kooperacyjnych dla grupy zachodniopomorskich przedsiębiorstw i ich potencjalnych kooperantów

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ:

  • MŚP (typ projektu 1)
  • Instytucje Otoczenia Biznesu (typ projektu 2 i 3)

ALOKACJA ŚRODKÓW FINANSOWYCH:  

3 760 000,00 PLN

 

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search