Strategia Promocji Lubina została opracowana w ramach dwóch zasadniczych etapów – analitycznego i koncepcyjnego.

Punktem wyjścia do budowy tej strategii była analiza dokumentów strategicznych dla miasta i regionu.  Szczegółowo zbadano kluczowe dla promocji miasta obszary tj: kulturalny i sportowy, a także turystyczny.

Wyznaczono również wspólną ideę dla wszystkich działań promocyjnych oraz sposób jej realizacji.

W dalszej części strategii wytyczono najważniejsze etapy , działania oraz narzędzia mające na celu wykreowanie silnej marki miasta.

Przeprowadzone zostało także badanie wizerunku miasta, w którym udział wzięły cztery grupy respondentów: włodarze Lubina, osoby mieszkające w mieście, inwestorzy, a także osoby mieszkające poza Lubinem. Strategia została wyłożona również do konsultacji społecznych.

Dokument został opracowany w ramach projektu „Postaw na Eurozarządzanie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search