PROFESJONALNA ASYSTENTKA ZARZĄDU

Najbliższe szkolenie „Profesjonalna asystentka zarządu” odbędzie się za:

  • 00days
  • 00hours
  • 00minutes
  • 00seconds

Każdego klienta traktujemy indywidualnie i każdemu staramy się przekazać maksimum wiedzy oraz nauczyć praktycznych umiejętności potrzebnych w życiu zawodowym i prywatnym. Współpracujący z nami trenerzy to wybitni specjaliści, którzy dzielą się z Państwem swym doświadczeniem, angażują w praktyczne treningi i mobilizują do aktywności.

 

Korzyści

 

– Szeroki wachlarz tematyczny – 5 szkoleń w miesiącu.
– Nowoczesny i innowacyjny przekaz.
– Wyselekcjonowana i wykwalifikowana kadra trenerska.
– Sprawdzona skuteczność, poparta pozycją firmy w regionie.

 

Profesjonalna asystentka to prawa ręka szefa. Musi umieć wyprzedzać jego myśli i zamierzenia. Jej praca wymaga profesjonalnego słuchania i interpretowania wypowiedzi podczas konferencji i narad. Musi też umieć „chronić” swojego szefa przed niechcianymi gośćmi. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności zachowania się w trudnych sytuacjach i umiejętności odczytywania mowy ciała, jak również nabyciu umiejętności pisania dokumentów i sprawnego organizowania biura.

Program szkolenia

 

Kultura i etyka zawodowa sekretarki/asystentki szefa

  • Zakres obowiązków i wymagane kompetencje.
  • Kreowanie wizerunku firmy. Predyspozycje osobiste.
  • Normy moralne i reguły obyczajowe w pracy.

 

Skuteczna komunikacja niewerbalna

  • Poziomy komunikacji. Przeszkody utrudniające porozumiewanie się.
  • Znaczenie kontraktów w relacjach interpersonalnych.
  • Techniki poprawiające wzajemne porozumiewanie się.
  • Zasady przekazywania informacji zwrotnych.

 

Komunikacja niewerbalna

  • Uniwersalne i kulturowe aspekty mowy ciała.
  • Strefy dystansu i rytuały przestrzenne. Interpretacja sygnałów.

 

Warunki dobrej współpracy między szefem a asystentką

  • Ustalenie zasad współpracy.
  • Uprzedzanie potrzeb szefa, elastyczność i empatia – atuty nowoczesnej sekretarki/asystentki. Granice własnej odpowiedzialności.

 

Profesjonalny kontakt z klientem

  • Pierwsze wrażenie i nastawienie. Wzbudzanie zaufania i pozyskiwanie przychylności. Sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • „Dostrojenie” w stylu komunikacyjnym do rozmówcy.

 

Asertywność, czyli zachowania stanowcze, partnerskie, zorientowane na rozwiązanie problemu

  • Różne sposoby interakcji ze światem. Filary asertywności. Prawa osobiste. Obrona własnego terytorium psychologicznego.
  • Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych.
  • Wyrażanie próśb i oczekiwań w jasny i bezpośredni sposób.
  • Asertywność wobec siebie samej.

 

Tworzenie własnego wizerunku i autoprezentacji firmy

  • Motywy autoprezentacji. Autoprezentacja autentyczna, fałszywa i wybiórcza.
  • Troska o wizerunek własny, wizerunek szefa oraz wizerunek firmy.

 

Strategie radzenia sobie ze stresem

  • Źródła i mechanizm stresu. Wpływ stresu na aktywność człowieka.
  • Temperamentalne uwarunkowania odporności na stres.
  • Równoważenie umysłu, ciała i oddechu. Relaksacja, koncentracja, medytacja.

 

Organizacja pracy wielozadaniowej

  • Złodzieje czasu. Ustalanie priorytetów.
  • Realizm w planowaniu. Koordynacja zadań własnych z pracą szefa.

SZKOLENIE OTWARTE

(TAK)

 

KATEGORIA

Szkolenia dla asystentek i sekretarek

 

KOSZT

1050 zł netto

 

TERMIN

23-24 kwietnia 2015 r.

 

CZAS TRWANIA

14 godzin dydaktycznych

 

WYKŁADOWCA

Mgr Kinga Truś – psycholog społeczny, stały trener Agencji Rozwoju Innowacji, specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych technikami aktywnymi (m.in. NLP), głównie z zakresie komunikacji, kreatywności, stresu, asertywności itp. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła dzięki współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi ośrodkami szkoleniowymi. Szkoliła min. Telefonię Lokalną Dialog, Cargill, Bank Pocztowy, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji KGHM Polska Miedź S.A., AUTOLIV POLAND Sp. z o.o., KolTram Sp. z o.o., Winuel SA, Mahle Krotoszyn SA , Centrum Badania Jakości Sp. z o.o. w Lubinie, JZO Sp. z o.o., Elektrownia RYBNIK SA, Pol-Motors Sp. z o.o., ELKOM SA w Opolu, KGHM Polska Miedź SA, EnergiaPro SA w Opolu, Legnicy, Wrocławiu i Jeleniej Górze, Max Elektronik w Zielonej Górze, Sygnity SA w Warszawie i in.

 

LOKALIZACJA

Sala dydaktyczna Wyższej Szkoły Zarządzanie, ul. Krakowska 56-62, 50-425 Wrocław

Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search