Rusza program GO TO BRAND

 In Bez kategorii

Już w marcu rusza program  GO TO BRAND.

Hayrabolu Zdobądź środki na rozwój firmy i wsparcie działań promocyjnych na rynkach zagranicznych z Poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Dofinansowanie działalności eksportowej w wysokości nawet http://mhou.es/?kiner=quiero-ver-sexo-gratis&2db=85 do 850 tys. złotych (maks. wartość dofinansowania) skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym z całej Polski. Program ten jest zorientowany na Minsk 12 kluczowych branż, które według Ministerstwa Rozwoju są perspektywiczne i mają szansę na rozwój a są to:

  • Sprzęt medyczny;
  • Maszyny i urządzenia;
  • IT/ICT;
  • Biotechnologia i farmaceutyka;
  • Moda polska;
  • Kosmetyki;
  • Budowa i wykańczanie budowli;
  • Jachty i łodzie;
  • Meble;
  • Polskie specjalności żywnościowe;
  • Sektor usług prozdrowotnych;
  • Części samochodowe i lotnicze

Drugim obszarem wsparcia są wybrane http://killingweekend.com/?exinaceyavitaminc=pagina-para-conocer-gente-puff&a48=ff rynki zagraniczne, tj.: Algieria, Indie, Iran, Meksyk, Wietnam. Każdy rynek posiada dedykowany program promocji i narzędzia służące zintensyfikowaniu eksportu na danym obszarze. Przedsiębiorcy mogą otrzymać dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” w wysokości wydatków nieprzekraczającej 500 tys. zł. W programie można otrzymać dofinansowanie 425 tys. zł dla mikroprzedsiębiorstw (85% dofinansowania), 375 tys. zł dla małych firm (75% dofinansowania) i 300 tys. zł dla średnich firm (60% dofinansowania). Wartość alokacji w 2018 r. to 150 mln zł (możliwość dofinasowania ok. 300 firm)

Cel:  Celem realizacji programu Go to Brand (poddziałanie 3.3.3 Programu Inteligentny Rozwój-POIR) jest wspieranie firm w zakresie ich promocji na rynkach eksportowych poprzez promowanie polskich marek produktowych i Marki Polskiej Gospodarki.

Wartość dofinansowania:

  • maks. wartość dofinansowania to 850 tys. zł dla mikroprzedsiębiorstw (85% dofinansowania), 750 tys. zł dla małych firm (75% dofinansowania) i 600 tys. zł dla średnich firm (60% dofinansowania) – w przypadku dofinansowania w postaci pomocy de minimis,
  • powyżej limitu w programie – dofinansowanie z pomocy publicznej – 50%,
  • na wszystkie działania można otrzymać 50% niezależnie od statusu MŚP.

Wydatki kwalifikowane:

-Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych to 1 mln zł,

-Do kosztów kwalifikowalnych zaliczane są:

  • w zakresie pomocy publicznej: koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie, w tym koszty zakupu gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wystawowego.
  • w zakresie pomocy de minimis:
  1. usługi doradcze dotyczące umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  2. szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  3. podróże służbowe pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych, w tym koszty: diet, noclegów, przejazdów i dojazdów środkami komunikacji miejscowej, innych niezbędnych wydatków związanych z tymi podróżami takich jak opłaty za: uzyskanie wiz, bagaż, przejazd drogami płatnymi i autostradami, postój w strefie płatnego parkowania, miejsca parkingowe,
  4. transport i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
  5. rezerwacja miejsca wystawowego na targach, opłata rejestracyjna za udział w targach oraz wpis do katalogu targowego,
  6. organizacja stoiska wystawowego na targach lub wystawie, w tym w szczególności koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa w danych targach lub danej wystawie,
  7. reklama w mediach targowych,
  8. udział w seminariach, kongresach i konferencjach,
  9. organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
  10. koszty informacyjno-promocyjne projektu.

Termin: 

  • Rozpoczęcie naboru wniosków: 4 kwietnia 2018 r.
  • Zakończenie naboru wniosków: 8 maja 2018 r.

Porozmawiaj z naszymi konsultantami! Zapraszamy do kontaktu z naszymi  drogą elektroniczną: biuro@aridotacje.pl  lub pod numerem telefonu: Tel/fax: (71) 366 08 77

Jak pozyskać dotacje Go to Brand? Więcej informacji:
https://poir.parp.gov.pl/wsparcie-msp-w-promocji-marek-produktowych-go-to-brand-pl/poddzialanie-3-3-3-wsparcie-msp-w-promocji-marek-produktowych-go-to-brand

Recent Posts
Skontaktuj się z Nami!

Jeśli masz jakieś pytanie - nie zwlekaj! Napisz do Nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu trzech godzin.

Start typing and press Enter to search