STRATEGIA PROMOCJI MARKI GMINY KOBIERZYCE
Strategia Promocji Gminy Kobierzyce to dokument wytyczający cele oraz kierunki dla gminy, będący podstawą do zbudowania unikalnej i atrakcyjnej marki na mapie Polski. Celem nadrzędnym niniejszego [...]
Strategia Promocji Gminy Kobierzyce to dokument wytyczający cele oraz kierunki dla gminy, będący podstawą do zbudowania unikalnej i atrakcyjnej marki na mapie Polski. Celem nadrzędnym niniejszego [...]
Strategia Gminy Krośnice to dokument wytyczający cele oraz kierunki dla gminy, będący podstawą do zbudowania unikalnej i atrakcyjnej marki na mapie Polski. Celem nadrzędnym niniejszego dokumentu [...]
Punktem wyjścia do budowy strategii marki była analiza dokumentów strategicznych dla gminy i regionu, za szczególnym uwzględnieniem Strategii Rozwoju Gminy Lądek-Zdrój na lata 2004-2013. [...]
Podstawą stworzenia niniejszego dokumentu była analiza dokumentów strategicznych miasta i regionu, ze szczególnym uwzględnieniem Strategii Rozwoju Miasta Legnicy na lata 2004-2014 oraz [...]
Strategia ta ukierunkowana jest przede wszystkim na obszar wewnętrzny – w celu budowania pozytywnego wizerunku wśród społeczności lokalnej, ale także na obszar zewnętrzny, określając zasady i [...]
Strategia Promocji Lubina została opracowana w ramach dwóch zasadniczych etapów – analitycznego i koncepcyjnego. Punktem wyjścia do budowy tej strategii była analiza dokumentów strategicznych dla [...]
Strategia ta ukierunkowana jest na obszar zewnętrzny, określając zasady i narzędzia promocji względem potencjalnych turystów, mieszkańców oraz inwestorów zewnętrznych, a także na obszar [...]
Strategia Miasta Oława ukierunkowana jest na obszar wewnętrzny, w celu budowania pozytywnego wizerunku miasta wśród społeczności lokalnej, a także na obszar zewnętrzny, określając zasady i [...]
Strategia Promocji Gminy Miasta Świdnica to dokument wytyczający cele oraz kierunki dla miasta, będący podstawą do zbudowania unikalnej i atrakcyjnej marki na mapie Polski. Celem nadrzędnym [...]
Celem nadrzędnym przy tworzeniu strategii marki była analiza dokumentów strategicznych dla gminy i regionu oraz kluczowych z punktu widzenia promocji obszarów, tj.: kulturalny, inwestycyjny, [...]
Strategia powstała na zlecenie Urzędu Miasta Rzeszowa w okresie od maja do listopada 2015 roku. Bazując na bogatym dziedzictwie historycznym oraz współczesnym dorobku miasta i jego mieszkańców, [...]